Anasayfa » , , , » Windows Virtual PC 6.1. İndir - Sanal Bilgisayar Kurulumu Download Son Sürüm Ücretsiz Yükle

Windows Virtual PC 6.1. İndir - Sanal Bilgisayar Kurulumu Download Son Sürüm Ücretsiz Yükle

Yazar : Gezginler Türkçe Tam İndir | 4 Ağustos 2013 Pazar

Sponsorlu Bağlantılar
Windows Virtual PC basit adımlarla Windows 7 işletim sisteminizin yanında sanal bir işletim sistemi daha kurmanızı sağlar. Microsoft'un sanallaştırma teknolojisiyle hazırlanmış olan Virtual PC ile sisteminiz etkilenmeden ek uygulamalar çalıştırıp kaldırabilirsiniz.

Windows Virtual PC 6.1. İndir Sanal Bilgisayar Kurulumu


Windows Virtual PC ile kuracağınız Windows XP Mode birkaç tıklamayla Windows XP platformunda çalışmanızı sağlıyor. Böylece Windows 7 işletim sistemiyle uyumlu olmayan eski uygulamalar kolayca çalıştırılabiliyor. Sanal işletim sisteminizi bir an önce kurmak için yönlendirileceğiniz adresten işletim sistemi ve dili seçerek kurulum dosyanızı indirebilirsiniz.

Lisans: Ücretsiz
Dil Desteği:Türkçe

İşletim Sistemi: Win7

Windows Virtual PC 6.1. İndir 
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Popüler Yayınlar

 
Ana Sayfa | Hakkında | İletişim
Copyright © 2013 - Tüm Hakları Saklıdır Ücretsiz Program İndir